Puzzle dla dzieci, Odkryj Planety | Londji®

• 200 elementów puzzli, które po ułożeniu przedstawiają w bajkowy sposób planety z naszego układu słonecznego. Odkryjesz pewną tajemnicę jeśli obejrzysz złożony obrazek w nocy ... ;)
109,00 zł
/ szt. brutto
Łatwy zwrot towaru w ciągu 14 dni od zakupu bez podania przyczyny
Darmowa dostawa od 199,00 zł

Dostępność produktu w sklepach

Puzzle dla dzieci, Odkryj Planety | Londji®

Puzzle z planetami, jaką zagadkę kryje kosmiczna przestrzeń?

Jeśli Twoje dziecko jest nieustraszonym zdobywcą wszechświata i uwielbia podbijać kosmos to te puzzle są idealne! Do ułożenia jest obrazek z 200 elementów, przedstawiający w bajkowy, kolorowy sposób nasz układ słoneczny - planetarny.

Puzzle po ułożeniu przedstawiają bardzo atrakcyjny wizualnie obrazek, który ma dodatkowe właściwości :))

Jeśli pozostawisz ułożoną planszę, to w nocy zacznie pięknie świecić delikatną fluorescencyjną poświatą! Są miejsca wokół planet, które zostały pomalowane specjalną farbą, która utworzy nam fosforyzujące, gwiaździste niebo. Więc kiedy świat zapada w sen, wciąż można marzyć o tej niesamowitej przestrzeni kosmicznej...

Puzzle Londji Planety

Bardzo dobrej jakości opakowanie sprawia, że puzzle bezpiecznie są przechowywane. Jest to również doskonałe rozwiązanie na prezent.

Puzzle oraz opakowania marki Londji są ekologiczne, używane są barwniki pochodzenia roślinnego, wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu.

Producent
Kod produktu
PZ391
Kod EAN

5710409103206

8436530168743
Rozmiar
50 х 67cm - obrazek
,
30 х 20 х 8 cm - opakowanie
Materiał
Tektura i papier z recyklingu
Opakowanie
tekturowy karton z nadrukami produktu
Ilość elementów
200 szt
Wiek dziecka
6 lat
Zapytaj o produkt
Jeżeli powyższy opis jest dla Ciebie niewystarczający, prześlij nam swoje pytanie odnośnie tego produktu. Postaramy się odpowiedzieć tak szybko jak tylko będzie to możliwe. Dane są przetwarzane zgodnie z polityką prywatności. Przesyłając je, akceptujesz jej postanowienia.
Napisz swoją opinię